<

BADANIA AUDYTORIUM

W minimal­nej części zresztą można winić za to środowisko nauko­we. Brakowało bowiem ze strony praktyki pytań, na które nauka miałaby odpowiadać. Rozważania ograni­czały się więc do ogólników na temat potrzeby związku teorii z praktylką czy do bardzo ogólnych reguł skutecz­nego działania. Jeżeli jeszcze badania audytorium kulturalnego stale były kontynuowane, to już gorzej przedstawiały się badania organizacji życia kulturalnego (między in­nymi w wyniku jej międzyresortowej parcelacji); brak było niemal zupełnie badań twórczości i środowisk twórczych, a pewne zagadnienia — jak ekonomika kul­tury — wręcz nie były formułowane.

Witam, tu Kamila i witam Cię na moim blogu! Jest on poświęcony tematyce technicznej, którą interesuję się od dobrych kilkunastu lat. Mam nadzieję, że to co piszę spodoba Ci się i zostaniesz ze mną na dłużej 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)