<

PRAKTYCZNA PRZYDATNOŚĆ

Warto więc dążyć do tego, by dokładniej uświadomić sobie i innym, co się rozumie (i dlaczego) w danym przypadku przez określenie „in­teresujący”, „ważny” —, co zadecydowało o zwróceniu uwagi na obiekt badania i sposobie podejścia do niego. Następnie zaś, już bezpośrednio w związku z prak­tyczną przydatnością wyników badań naukowych, sztu­ka zadawania pytań polega na zwracaniu uwagi — w programie badawczym — na to, które czynniki (czy poprawniej, ale bardziej technicznie, „zmienne”) są ste­rowalne, to znaczy takie, którymi działacz może mani­pulować (i w jaki sposób, w jakim zakresie, w jakich warunkach?), a które są niesterowalne.

Witam, tu Kamila i witam Cię na moim blogu! Jest on poświęcony tematyce technicznej, którą interesuję się od dobrych kilkunastu lat. Mam nadzieję, że to co piszę spodoba Ci się i zostaniesz ze mną na dłużej 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)