<

SPADEK KOSZTU

Relatywny spadek kosztu konsumpcji kulturalnej oraz wzrost zakresu usług kulturalnych świadczonych nieodpłatnie muszą stanowić zasadniczą tezę mającą na celu dalsze upowszechnienie kultury w Polsce. Uno­wocześnieniu struktury cen w kraju (relacja cen żyw­ności i artykułów przemysłowych itp.) powinny bowiem towarzyszyć wysiłki utrzymania specyfiki ustrojowej, polegającej na niekomercjalnym stosunku wobec kul­tury i gotowości ponoszenia na nią nakładów finanso­wych — zwłaszcza na instytucje kultury wyższego po­ziomu.

Witam, tu Kamila i witam Cię na moim blogu! Jest on poświęcony tematyce technicznej, którą interesuję się od dobrych kilkunastu lat. Mam nadzieję, że to co piszę spodoba Ci się i zostaniesz ze mną na dłużej 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)